-
⭐ ФІНАЛЬНИЙ РОЗПРОДАЖ. ЗНИЖКИ 10-50%
-
Дитячі електромобілі
-
Електротранспорт
-
Автокрісла
-
Активний відпочинок
-
Школа та творчість
-
Велосипеди
-
Дитячий транспорт
-
Бензинові квадроцикли
-
Квадрокоптери і дрони
-
Дитяча кімната
-
Іграшки
-
Для вагітних та новонароджених
-
Коляски
-
Спортивні товари
-
Вуличні меблі
-
Одяг, взуття та аксесуари
Підпишіться на розсилку та отримуйте свіжі новини та акції нашого магазину.
Драйв, швидкість та пригоди! Два хлопчики 6 і 8 років вирушають у захоплюючу поїздку на Bambi Racer M 5776. Потужний мотор, надувні колеса та яскравий дизайн роблять цей мотоцикл ідеальним вибором для юних гонщиків. Дізнайтесь, як вибрати найкращий дитячий мотоцикл!
На всі товари, куплені в інтернет-магазині Raspashonka.ua, поширюється гарантія фірми виробника згідно із законодавством України.
Перевірка товару при отриманні
Важливо! При прийомі товару, який був замовлений через транспортну компанію (наприклад, Нову пошту), клієнт зобов'язується перевірити товар на наявність механічних пошкоджень. Всі претензії на вигляд: наявність сколів, тріщин, подряпин або деталей, що бракують, ми приймаємо тільки в момент огляду. Оскільки всі товари застраховані на повну вартість, і транспортна компанія несе матеріальну відповідальність за транспортування товару покупцю.
У ситуації, коли покупець оглянув товар на складі та підписав акт прийому-передачі у відділенні транспортної компанії, але виявив зовнішні пошкодження товару поза відділенням, та не склав акт про механічні пошкодження у самому відділенні, повернення/обмін пошкодженого товару не здійснюється. Переконливе прохання – перевіряйте зовнішній вигляд товару при отриманні. Претензії про відшкодування матеріальних збитків за механічні пошкодження товару під час огляду приймає транспортна компанія-перевізник.
Повернення/обмін
Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар:
1) товар Вам не підійшов.
2) товар несправний (з вини виробника).
Розглянемо першу ситуацію, коли товар не має недоліків, і просто Вам не підійшов за кольором, габаритами, формою, розмірами, фасоном;
Заміна товару на аналогічний відповідно до ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива лише за дотримання таких умов, про які згадувалося:
1) з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі;
2) товар був у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, товар не вживався);
3) збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
4) є пломби, ярлики, накладна (товарний чек).
Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, перопухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки тощо.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, які є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей товару розрахунки з покупцем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Співробітники Служби доставки магазину не мають повноважень здійснювати заміну товару (повернення грошей), а також вирішувати будь-які інші питання пов'язані з цим. Заміна товару на новий та повернення грошей можливі за дотримання всіх умов та процедури.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:
1) з моменту купівлі товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2) товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
3) при перевірці якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
4) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
5) Товар було оглянуто покупцем складі перевізника, було підписано акт прийому передачі товару покупцю від представника перевізника, але механічні ушкодження виявлено поза приміщення огляду товару. Перевіряйте товар на наявність механічних пошкоджень.
Товар несправний (вина виробника).
Несправність виявилася перед початком використання товару
а) Товар не було у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, збережено всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався).
б) З дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі;
Ви звертаєтесь до нас із проханням замінити товар на новий. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.
Передача кольорів залежить від індивідуальних налаштувань вашого монітора, тому колір товару може відрізнятися від того, що ви бачите на зображенні.
Виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, кольорову гамму товару, технічні характеристики тощо без попереднього повідомлення. Тому опис товару на сайті: кольорова гама, комплектація, індивідуальні властивості — можуть відрізнятися, містити неточності. Характеристики, які вас цікавлять, уточнюйте, будь ласка, у менеджера.